|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kashmir og migVelkommen til min side om Kashmir
Han er ½ oldenborg og ½ frieser
Han er født i september 2003.
Jeg fik ham 25.april 2009
|
|
Denne hjemmeside vil fortælle om vores vej til samarbejde, tillid og respekt...det håber jeg da bliver resultatetJeg vil sætte fotos og historier ind om Kashmir og mig.
Det er en del år siden jeg har haft egen hest, så der er en del arbejde foran os begge, før vores samarbejde fungere tilfredsstillende. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|